Naj ima domena enako ime kot blagovna znamka?

Upravljanje blagovne znamke ni enostavno. Poleg odličnega produkta potrebujete tudi ustrezne marketinške tehnike, ki bodo blagovno znamko predstavile čim širšemu krogu potencialnih kupcev. Enako velja za uspeh blagovne znamke na spletu. Eden od najpomembnejših elementov je izbira ustrezne domene. Kako jo izbrati, preverite v tokratni objavi.

Blagovna znamka in ključne besede

Domeno z imenom svoje blagovne znamke lahko registrirate samo vi. Pri domenah, ki vključujejo ključne besede, pa te pravice nimate, zato jo lahko registrira kdorkoli, dokler je še prosta.

Blagovna znamka in ime domene

Danes se marsikatero podjetje ne zaveda, da je na voljo veliko odličnih domen, ki se lahko navezujejo na njihov produkt. Za primer vzemimo, da ste lastnik frizerskega salona Glavniksy. Če ne registrirate domen, ki vsebujejo ključne besede frizer ali salon, jih bo zagotovo vaša konkurenca.

Domenske končnice

Domenske končnice vam dajejo možnost, da se z njimi usmerite na točno določene obiskovalce, ki lahko že iz domene ugotovijo, kaj lahko pričakujejo na vaši strani. Poglejmo si, kakšne bi lahko registrirali za naš primer blagovne znamke:

  • Glavniksy.si – lahko predstavlja nosilno domeno, s končnico .si pa obiskovalci takoj vedo, da je vsebina na strani v slovenskem jeziku.
  • Glavniksy.com – domena z najbolj priljubljeno končnico.
  • Glavniksy.eu – če je vaša storitev (ali izdelek) namenjena celotnemu evropskemu trgu.
  • Glavniksy.net – odlična izbira v primeru, da je domena s končnico .com že zasedena.
  • Glavniksy.salon – na voljo je več kot 900 tematskih domen, s katerimi lahko spletnim obiskovalcem takoj poveste, kaj lahko pričakujejo na vaši strani.

Domenske končnice

Uspešna predstavitev blagovne znamke s pomočjo domene

Poleg blagovne znamke bi bilo v kombinaciji z zgornjimi domenskimi končnicami dobro registrirati tudi prej omenjene ključne besede. Možnosti je torej veliko, odločitev pa je vaša, za katero domeno ali domene se boste odločili. Poleg nosilne, ki naj predstavlja blagovno znamko, se odločite še vsaj za eno ali dve domeni.