3 razlogi za registracijo več domenskih končnic

Se boste lotili resnega projekta na spletu? Se morda ravno ukvarjate z odprtjem svojega podjetja in že vnaprej razmišljate o spletni strani? Pravilno. Brez spletne strani boste zagotovo manj prepoznavni, posledično pa boste imeli tudi manj povpraševanja po vaših izdelkih oz. storitvah.

Že veste, katero domeno boste registrirali? Zagotovo bo najbolje, da je ime domene enako kar vašemu imenu podjetja, saj boste s tem na dolgi rok zgradili močno spletno navzočnost. Prav tako pa bo odlično, če boste registrirali več domenskih končnic.

V nadaljevanju vam predstavljamo 3 glavne razloge, zakaj je registracija več domenskih končnic edina prava odločitev. Še prej pa si preberite, katere domenske končnice sploh pridejo v poštev.

Katere domenske končnice se vam splača registrirati?

Predpostavljamo, da se boste lotili projekta na trgu v Sloveniji. V tem primeru morate nujno registrirati domeno .si, prav tako pa tudi .com, .net in vse bolj uveljavljeno .eu. Naštete štiri končnice so pri nas daleč najbolj priljubljene. In ker to pomeni, da boste neko splošno oz. generično ime registrirali zelo težko (ker bo že zasedeno), smo v prvem delu prispevka zapisali, da je bolje registrirati ime domene, s katero boste dolgoročno gradili na imenu podjetja ali blagovne znamke.

Razlog za registracijo več vrhnjih domen št. 1

Z registracijo več domenskih končnic se boste zavarovali pred neprijetnimi, marsikomu tudi nerazumljivimi, dejanji konkurence. Kar zamislite si, da registrirate le domeno s končnico .si, na njej postavite spletno stran, čez nekaj časa pa ugotovite, da je konkurenčno podjetje registriralo enako ime domene s končnico .com ter na njej postavilo vaši spletni strani podobno spletišče. Vsekakor zelo grda poteza, žal pa vendarle precej pogosta.

Razlog za registracijo več vrhnjih domen št. 2

Več registriranih domen običajno pomeni tudi več obiskovalcev. Če registrirate prej omenjene štiri vrhnje domene (si, com, net, eu), imate na razpolago dvoje. Na vsaki izmed njih lahko postavite spletno stran – npr. na domeni s končnico .si postavite glavno, na preostalih pa podporne bloge, s katerih obiskovalce preusmerjate na glavno. V kolikor za postavljanje podpornih blogov in za pisanje prispevkov nimate časa, s preostalih treh domen naredite preusmeritve na glavno domeno. S tem bo vsak obiskovalec, ki bo obiskal enega izmed vaših spletnih naslovov, preusmerjen na glavno domeno.

Razlog za registracijo več vrhnjih domen št. 3

Cene domen so nizke. Registracija štirih domen vas bo na letni ravni stala približno 50 €. Če pomislite, da se boste na ta način učinkovito zavarovali pred konkurenco, hkrati pa boste na glavno spletno stran prejeli tudi več obiskovalcev, je strošek zanemarljiv. Druga možnost je, da registrirate blagovno znamko, za kar boste morali odšteti okoli 250 €. V tem primeru konkurenca sicer lahko registrira ime domene, ki je enako vaši blagovni znamki, vendar pa se vi na to dejanje lahko pritožite. Konkurenčno podjetje bo domeno zagotovo izgubilo, vi pa nekaj dragocenega časa.